Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cestovatelská tvorba v éře nových médiích se zaměřením na Youtube
Strasmajer, Matěj ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová práce se v první části teoretické věnovala tématu fungování sociálních sítí, například jejich monetizačních prvků a funkcí, umožňujících vzniku cestovatelského obsahu. Vysvětlila prostor zkoumaných sociálních sítí a jejich relevantní ukotvení v oboru sociálních věd, marketingu, žurnalistiky a tvorby obsahu. Vysvětlila tématiku sociálních sítí pro tvorbu obsahu z mnohých odborných definic, skrze které můžeme prohloubit znalost tvorby obsahu na sociálních sítích. Tato část vysvětlila monetizační a tvůrčí principy sítí Facebook, Instagram a především Youtube. V druhé části se zaměřila na tvorbu obsahu a termíny jako Web 2.0, či participativní kultura. Snažila se vysvětlit tvorbu obsahu jako samostatné profesní disciplíny, která má svou metodologii a prostor ve světě sociálních médií. Vysvětlila mnohé formy spolupráce a monetizace obsahu, které v prostoru sociálních sítí umožňují tvůrcům daný obsah nejen konzumovat a sbírat z něho informace, zkušenosti a poznatky, ale také daným autorům dává možnost se tvorbou obsahu profesionálně živit. Ve třetí části se blíže specifikovala na cestovatelskou formu obsahu a oblasti, skrze které travel content vzniká, například influcencing a v jakých formách, například ve formě travel vlogu, či v jakém prostoru, například v prostoru cestovatelských komunit na...
Cestovatelská publicistika v éře nových médií a multimediálních platforem
Strasmajer, Matěj ; Géla, František (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou obsahu obecně a konkrétně formou obsahu cestovatelského. Zabývá se šířením tohoto obsahu skrze sociální média a charakteristiku hlavních sociálních médií, zejména platformě Youtube. Zabývá se vlogem a jeho tvůrci, v praktické části kvalitativního a kvantitativního výzkumu zkoumá vlog ze dvou úhlů směrů. Věnuje se influencerům na sociálních sítích a jejích rozdílu a společném s tvůrci obsahu. V první praktické části zkoumá vlog na příkladu Caseyho Neistata a jeho kanálu. V druhé zkoumá vlog skrze tvůrce cestovatelského obsahu, kteří působili v čínském městě Wuhan při vypuknutí epidemie Covid.
Návrh marketingové komunikace pro vinařství Krásná hora, s.r.o.
Venclíková, Kateřina
Venclíková, K. Návrh marketingové komunikace pro vinařství Krásná hora s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá novým trendem marketingové komunikace a to vlogy. Hlavním cílem je dekomponovat marketingovou komunikaci vinařství Krásná hora a to dostupnými prostředky na internetu. Autorka proto provedla během listopadu a prosince 2016 dotazníkové šetření (n = 206). Získaná data byla analyzována v programu MS Excel. Ačkoliv propagace firem pomocí vlogů není tolik rozšířená, výsledky dotazníkového šetření nám ukázaly, že lidé mají k vlogům neutrální až kladný postoj. Proto byl navržen nový koncept vlogů vinařství na míru. V závěru práce je také provedena kalkulace.
Blog jako nástroj propagace na B2C trhu
Moserová, Veronika
MOSEROVÁ, V. Blog jako nástroj propagace na B2C trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá blog a vlogy a jejich použitím jako nástrojů propagace na trhu spotřebitelů. Ke zjištění vnímání propagace výrobků a služeb na blozích a vlivu propagace na nákupní chování, bylo využito dotazníkového šetření (n = 329). Dále bylo k výzkumu využito hloubkových rozhovorů se autory blogů (n = 7). Na základě primárních i sekundárních dat bylo provedeno srovnání výsledků. Na základě výsledků byla vytvořena doporučení pro firmy, které by chtěly využívat blogy jako další nástroje propagace.
The Rise of the YouTube Celebrity: The Migration of Young Audiences from TV to Independent Content Creators
Sedláček, Jakub ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem této práce je poodhalit příčiny náhlého vzestupu tzv. YouTube celebrity a experimentálně ověřit, zda se tvrzení médií že YouTubeři u teenagerů nahradili tradiční celebrity zakládají na pravdě. Práce integruje YouTubery do oboru tzv. celebrity studies - nejprve rozebírá původ celebrity a její roli ve společnosti a následně nachází spojitosti mezi celebritami tradičních médií a YouTubery na základě společných vlastností, které je definují a funkcí, které plní. Výsledkem je označení YouTubera za technologicky podmíněný další stupeň vývoje televizní celebrity, neboť oba typy stojí na společných základech divákova důvěrného vztahu s nimi. Práce se dále zabývá tématy participativní kultury, monetizace nebo proměny YouTuberství v práci na plný úvazek a hodnotí vliv takového vývoje na kulturu online videa, video obsah samotný a samozřejmě na vzestup YouTube celebrity. Poslední část práce tvoří experimentální výzkum, který pomocí kvantitativních výzkumných metod na vzorku více než 5000 českých teenagerů zkoumá Facebookové stránky označené jako "to se mi líbí" a ukazuje, že YouTubeři jsou pro teenagery skutečně důležitější než tradiční celebrity.
Role autenticity v procesu vytváření vztahu mezi mikro-celebritami a jejich fanoušky
Fryčová, Markéta ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, jakou roli hraje autenticita, její prvky a projevy v procesu vytváření vztahu mezi mikro-celebritami a jejich fanoušky. Problematika je ilustrována na příkladu nejvýznamnější platformy pro sdílení videí YouTube. Součástí otázky je to, zda mezi tvůrci obsahu na YouTube a jejich odběrateli vznikají parasociální vztahy tak, jak je definovali Horton a Wohl (1956), a pohled na autenticitu coby prvek odlišující vztah fanoušků k mikro-celebritám od jejich vztahu k tradičním celebritám. Teoretická část práce přibližuje koncepty, které jsou spojeny s vývojem fenoménu mikro-celebrita, dále se zabývá samotnými pojmy mikro-celebrita a autenticita a přibližuje teorii parasociálních vztahů. Analýza role autenticity při vytváření vztahu mezi mikro-celebritami a jejich fanoušky vychází z kvalitativního výzkumu, který čerpá z rozhovorů s mikro-celebritami a jejich fanoušky a z analýzy videí a komentářů, kterými na ně diváci reagují.
Videoblog v žurnalistice
Klíma, Štěpán ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
(abstrakt) Tato práce se věnuje zvyšujícímu se využívání formátu videa v žurnalistice, zejména pak na blozích. V první části jsem se podíval na historický kontext mezilidské komunikace a snažil se najít spojitost mezi společností, ve které spolu lidé komunikovali výhradně slovy, a tou dnešní. Historické aspekty jsem pak rozšiřoval o psychologickou rovinu komunikace. Snažil jsem se zjistit, jak na nás vizuální komunikace, i v případě její zprostředkované formy ve videu, působí, a jak velký rozdíl to může oproti textu být. V druhé části jsem pak pomocí případové studie ověřoval teoretické poznatky v praxi. Během několika rozhovorů s tvůrci internetové televize DVTV a návštěvy studia jsem zjišťoval, jakým způsobem obsah připravují a jaká technická řešení při tom využívají. Zajímal mě zejména posun, který proběhnul od prvních dílů po současnou formu.
Analýza faktorů ovlivňujících komunikaci v prostředí nových médií na příkladu YouTube Beauty komunity
Pokorná, Tereza ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práce pojednává o pr b hu komunikace v prost edí nových médií a ilustruje jej na p íkladu Beauty komunity na YouTube, jež se jeví jako prostor pro autonomní, na komer ních tlacích nezávislé vyjad ování a sdílení informací. Seznamuje se specifiky komunikace v prost edí YouTube a se základními charakteristikami Beauty komunity. P edstavuje n které teoretické koncepty, jež jsou s komunikací v prost edí nových médií spojovány a úzce souvisejí s jejím pr b hem v prost edí Beauty komunity, nap íklad Web 2.0, ob anská žurnalistika, i prosumace, nebo pojetí internetu jako nového prostoru pro ve ejnou diskuzi. Zárove p edstavuje pojetí politické ekonomie komunikace pojednávající o vstupu vn jších, p edevším komer ních faktor do pr b hu komunikace v prost edí tradi ních médií a jejich vlivu na podobu i formu obsah a dává jej do souvislosti s jistými vn jšími, komer ními tlaky, které pronikají do komunikace v prost edí Beauty komunity. Ve výzkumné ásti jsou prost ednictvím kvalitativní analýzy, jejímž východiskem je zakotvená teorie, zkoumány faktory ovliv ující komunikaci v tomto prost edí a je zjiš ován potencionální vliv vn jších komer ních tlak na podobu obsah a formu komunikace.
Využívání sociálních sítí na Blízkém východě se zaměřením na území Palestiny
Drastilová, Lutfia ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký východ. V další části práce popisuji nová média a tedy i on-line sociální sítě a 3. část práce je zaměřená na využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě. Ve 4. kapitole pojednávám o on-line sociálních sítích na územích Palestiny a závěrečná kapitola hodnotí a shrnuje celou problematiku. [Autorský abstrakt]

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.